Wednesday, December 30, 2009

SELAMAT TAHUN BARU 2010


Selamat menyambut tahun baru 2010 yang bakal menjelma esok. Hari ni dah last 2009
semua org dok tanya apa azam baru.....bila org tnya aku snyum je.....aku ckp aku nk jadi jutawan
2010 ni......hahahahhaa...a'ah gelak le......nmpk mcm lawak kan.....tapi hakikatnya....azam tu
leh dijadikan pendorong untuk kita sampai ke satu tahap yang lebih tinggi...walaupun x tinggi mana pun....

dulu...aku x prnah ada azam.....mcm air.....jalan je...ikut je le arus tu nk ke mana...kalau ke kiri, ke kiri le..kalau ke kanan.....ke kanan..kalau banjir......huhuhuhuhu...(aku x pandai berenang)..maksudnya kalau sesuatu musibah menimpa kita...kita x de persediaan.....tapi bila usia dh makin meningkat...aku trfikir..x kan nk dok kt takuk lama gak.....nak gak satu perubahan.....dan akhirnya pada 27 Disember 2009 aku menanam azam.....satu azam yang selama ini aku x trfikir pun....untuk aku naik lebih tinggi lagi....

kerje......mmmmm......x leh nk ckp pe pasal keje...dok trfikir...bile le aku nk keje sndiri....ade ms sndiri...x terikat....de masa bnyak ngn anak2......mmmm...mmg nak sgt suasana mcm tu......
apa2 pun...aku kene bnyak bersabar.........

SALAM TAHUN BARU

1 comment:

  1. salam Afeen ! waaa dah mula blogging ek ? bagus2 nanti saya link di bloglist saya. rajin2 la melawat blog2 lain bina persahabatan !

    ReplyDelete